Laskomex
Nowe spojrzenie na bezpieczeństwo

O NAS - KARIERA

Poszukujemy kandydatów na stanowisko Referent ds. obsługi klienta

Pilnie poszukujemy ludzi którzy, posiadają:

  • Zdolność przyswajania wiedzy technicznej
  • Podstawową wiedzę techniczną z zakresu elektroniki i /lub oferowanych produktów – mile widziana
  • Praktyczną znajomość systemów kontroli dostępów (mile widziane)
  • Co najmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi programów biurowych i urządzeń biurowych
  • Znajomość podstaw handlu i marketingu
  • Umiejętność negocjacji i rozwiązywania konfliktów
  • Umiejętność efektywnej komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy koncepcyjnej
  • Ciekawość i zdolność uczenia się
  • Zdolności organizacyjne
A także są:
  • systematyczni
  • odpowiedzialni
  • elastyczni

Na czym będzie polegać twoja praca?

  • Obsługa klientów firmy
  • Obsługa sprzedaży.
  • Fakturowanie.
  • Zbieranie informacji o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczeniu firmy
  • Wdrażanie nowych produktów na rynek i rozwój ich sprzedaży
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Wstępna windykacja należności.

CV zawierające klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).” prosimy przesłać na adres mailowy: rekrutacja@laskomex.com.pl



Copyright Laskomex © 1999-2011

Ta strona korzysta z plików cookies. Szczegóły w Polityce prywatności.